raz jeszcze napięcia (na nowym Chieftecu)

Autor: DRka (spamerom_at_juz.dziekujemy)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 19:19:10 MET DST

Witam

Kilka dni temu pisałam na temat napięć
i "pechowego" chiefteca HPC360 202,
który odmówił posłuszeństwa po kilku dniach pracy.
Dzisiaj własnie dostarczono mi nowy egzemplarz
po pozytywnym rozpatrzeniu mojej reklamacji.

Napięcia podawane przez BIOS :
12V - 12,40-12,60
5V - 4,91
3,33V - 3,36-3,38

Napięcia mierzone miernikiem :
12V - 12,40-12,51 (górna wartość przy obciązeniu
procesora)
5V - 5,09-5,11.

Procesor - Athlon XP 2000+
płyta główna Gigabyte 7VA
DDR 512 266MHz.

Czy wartości, jakie wynikają z pomiaru miernikiem
są właściwe, typowe dla tego zasilacza ?
Czy jak na taki zasilacz 12V nie jest za wysokie ?
Wiem, że napięcia sa w normie, ale czy sa w normie
dla Chiefteca ?

Pozdrawiam
Dzięki z góry za uwagi
DRka