z karty graff na tv - i czarno bialo

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 15:17:56 MET DST

Witam
mam taki problemik zreszta juz chyba znany - gdzies sie kiedys cos
takiego czytalem
z karty wychodzi obraz na tv wylacznie czarno -bialy
i brak dzwieku na dodatek
karta ati8500 -nie wiem czy to wina karty graff-nowa na razie testuje w
razie czego moge wymienic -reszta wszystko w porzadku
(dwumonitorowa +tv qut)

czy winne jest przejscie sygnalu -przez przejscioweke -kilkuletni
magnetowid i dosc stary tv - i na koncu jakosc "taka sobie"

czy mozna jakos programowo uzyskac ten kolor -cos dostroic..??
i czym?
taki program tv tool dziala z ati?
dzieki za pomoc

(-i jeszcze takie cos jak -jak wylacze sygnal z
tv to na tym drugim monitorze tym ktory byl zastapiony przez tv
-"mieni sie" lekko pulsuje, kolory rozstrojone, odswierzanie zamiast
100hz jest tak dziwnie 99Hz i dopiero restartowanie -nie wiem jak to
znosi ten monitor -windy pomaga) na pierwszym nic wszystko w porzo

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<