Re: zywotnosc poczciwego emeryta, procesora pentium - pytanie

Autor: Jacek Kotlarski (cichy_at_users.pl)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 13:14:04 MET DST

Dnia Wto, 12 Sie 2003 o 09:10 GMT, osobie znanej jako Grizzly
przyszło do głowy napisać:
> Witam!
> Chcialbym sie dowiedziec jaka maja zywotnosc procesory Pentium I? Chodzi mi
> konkretnie o modele 166-233MMX.
> Z tego co ja slyszalem to ich zywotnosc szacuje sie na ok. 10 lat. Jesli to
> prawda to juz niedlugo powinny prawie wszystkie przestac dzialac. Nie udalo
> mi sie znalezc zadnego ktory bylby wyprodukowany po roku '95.

Zakładasz, że wszystkie pracują 24h/dobę?
Co do trwałości nie wiem, lecz jeśli nawet to są to dane szacunkowe -
mocno zaniżone.

--
---Jacek-Kotlarski----------------------------------cichy-at-users-pl---
-------------------------uwaga:-adres-w-nagłówku-nie-jest-antyspamowy---