Restartowanie kompa przez usługę RPC - problem

Autor: yooseph (yooseph_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 12 Aug 2003 - 00:13:14 MET DST

Witam wszytkich

        Mam następujący problem: komputer sam mi się wyłącza, gdy połączę się
przez modem z internetem i chcę sciągnąć pocztę. Normalnie, gdy jestem offline
wszystko jest w porządku. Odpalam połączenie, działa przez chwilę i po 3 do 5
minut pojawia się taki komunikat: http://yooseph.w.interia.pl/rpc.gif

"(...)System Windows musi być uruchomiony ponownie ponieważ usługa
Zdalne wywoływanie procedur (RPC) została nieoczekiwanie przerwana(...)"

        Po minucie system się przerestartowuje.

        Co może być tego przyczyną? Jak dotąd ani u siebie ani u nikogo nie
spotkałem się z czymś takim. Jak temu przeciwdziałać? Czy ktoś miał coś
takiego u siebie?

System windows XP professional, komp: duron 900, 128 RAM.

Z góry dziękuję za wszelkie rady

Yooseph