Upgrade firmware w dysku 2.5"

Autor: ircuch (ircuch_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 21:25:31 MET DST

Witam,

Zamierzam uaktualnić firmware w dysku od mojego notebooka.
Ponieważ nie mam stacji dysków, zamierzam wyjąć dysk, podłączyć go do
stacjonarnego PC za pomocą przejściówki i uaktualnić.
Mam następujące pytanie: czy uaktualnienie firmware może spowodować że system
(WindowsXP Prof.) nie wystartuje z braku sterowników do "nowego" dysku? Czy
mogę mieć jakieś problemy z systemem? (zakładamy że uaktualnienie się udało
bezproblemowo).
Proszę o wskazówki

Pozdrawiam