Re: klawiatura na porcie gier !!! szukam programu! heeelpp

Autor: KRiZBi (krizbi_at_N_O__4__S_P_A_Mgower.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 20:56:53 MET DST

Dnia Mon, 11 Aug 2003 12:03:36 +0200 :))) w wiadomości
<bh7pmp$1k9$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał/a:

>Potrzebuje program , ktory by umozliwil zaprogramowanie portu gier tak ,
>zeby czesc literek ( ustawione przezmnie w programie) mozna bylo miec po
>nacisnieciu joysticka. Oczywiscie chodzi mi o polskie znaki - chce zrobic
>dodatkowa przystawke do komputera: naciskam przycisk pod portem gier ( w
>formie pedalu) i juz mam ALT :) zna ktos takie cuś ??

Możliwe, elektronika jest banalna - parę rezystorów i przełącznik typu
"pedał", tylko że wszystko rozbija sie o kwestię napisania
odpowiedniego sterownika dla Windows, a ludzie dysponujący odpowiednia
wiedzą i umiejętnościami aby tego dokonać odpowiednio sobie za to
policzą, podejrzewam że więcej niż jest warty twój komputer ;)

BTW czy nie wystarczy ci funkcjonalność którą daje włączenie Klawiszy
Trwałych z Ułatwień Dostępu ?

pozdro

--
KRiZBi