Tylko 20x odczyt z CD-ROM 52x?!?

Autor: Sebastian Markowski (artmedia_at_wideokamera.serwery.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 20:45:46 MET DST

Witam.

Mam problem z dwoma kompami na płytach ESC-a K7S5A. Otóż jakiego nie
włożyćby napędu CD-ROM/DVD/CDRW... maksymalna prędkość odczytu sięga 20-22x
według Nero?!? Konfiguracja to AthlonXP 1700+, CD-ROM i CDRW na jednym
kablu, na drugim gnieździe. Kabel zwykły 40pin. Dziwne, że nie ma żadnych
sterowników do kontrolera (na SIS). NA mojej VIA te same napędy osiągaja
MAX.
Jest jeszcze jedne dziwne zachowanie. Otóż w Clone CD niezależnie od
prędkości bufor niemal natychmiast spada do 0% ale kopiowanie się nie
przerywa?!?
I co mam zrobić? Po latach obcowania ze sprzętem czuję się jak lamer.
Pomóżcie.

Sebastian.