Odzyskiwanie danych

Autor: Sim (white.nigaz_at_idea.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 14:55:16 MET DST

Witam
Potrzebuje pomocy w odzysku danych z hdd.
Niewiem co się stało , ale po powrocie z urlopu , zniknęła mi partycja 22 GB
z winXp i całą zawartością, ale na jej miejsce pojawiła się partycja 5 GB
pusta. Zainstalowałem system Xp i nadal widział tylko partycje 5 GB, ale w
narzędziach administracyjnych w zarządzaniem dyskami "jak wół" 22 GB. Co mam
zrobić, bardzo zależy mi aby nie stracić tych danych, bo będzie to dla mnie
klęska.

p.s acha próbowałem Partiction Magic, aby przywrócić partycje...udał się
przywrócić jedynie wolne miejsce, ale danych ani śladu.
Proszę o pomoc.....Bardzo Bardzo pilne.