Złe nagrywa

Autor: Mumin (mumin18_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 14:34:53 MET DST

Witam Mam problem z moimi napedami poniewaz mam naped combo Lite-On
48/24/48/16 i nagrywarke Teac 16/10/48.Na nagrywarce Teac jak nagram jakies
dane np. film divixa wszystko jest ok, ale jak nagram na tej samej płytce
( cd-rw ) ten sam film tylko ze w napedzie combo to zakonczy sie nagrywanie
powodzeniem ale nie moge poznije tych danych skopiowac na dysk z tej
płyty.Nie wiem czym to moze byc spowodowne wiec pytam sie własnie Was.Nie
wiem czy to ze wyskakuje mi powiadomienia ze trzeba zamknąc płyte ma cos do
tego.Dodam jeszcze ze dwa dyski w kompie mam podpiete do kontrolera ATA 133
a dwa napedy do płyty głownej ( jesli to ma jakies znaczenie.) Pomozcie Z
gory Wielkie Dzięki