Problem z Instalką XP na ABIT NF7-S

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 12:14:09 MET DST

Nowy komp.
Płyta ABIT NF7-S
Proc Barton 2500+ potęga cooler.
Pamieci 2x 256 PC400 jakieś nie pamiętam firmy.
HDD Seagate Barracuda VII 120GB ATA
GF FX5600
Audigy
Zasilacz codegen 300W

Na początku wogóle nie chciała startować, długie piski sugerowały problemy z
pamięciami.
Miąchanie w slotach pomogło.
Płyta wystartowała.
Próba instalacji Windows XP kończyła się bardzo szybko komunikatem:
An unexpected error has occurred. (536821760) occurred at line 1768 in
D:\xpclient\base\boot\setup\arcdisp.c
Co jak wyczytałem z Knowledge Base microsoft jest spowodowane problemami z
pamięcią.
Pomiąchałem w slotach, ruszyło.
Jednak ciągle problemy z instalką, pojawiają się błędy (na ciemnym
niebieskim ekranie) LIRQ_LESS_OR_EQUAL
Po wymianie zasilacza na 400W, pamięci na PC333 i taktowaniu ich na 266MHz,
dochodzę najdalej do formatowania dysku.
Podczas formatowania zawsze się zawiesza. Formatowanie NTFS szybkie staje
zawsze na 20%.
Formatowanie normalne, doszło mi do 2% raz.
Co mogę jeszcze zrobić i co ewentualnie może być uszkodzone?

--
Regards
Robert Kowalski