Re: Wyzwanie dla Expertów !!!1

Autor: Santana (santana_at_poczta.fm)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 11:49:57 MET DST

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Santana" <santana_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> No mówisz o ECS + pamięci no-name i jeszcze Codegen, więc jest to komp z
> niższej półki, chociaż przyznam, że się trochę zagalopowałem przyjmując,
> że to Twój komputer. Pewnie masz jakiegoś wypasionego Asusa + Athlon XP
> 3000+, Chiefteca, 2 GB Ramu, 1 TB na dyskach i Cię krew zalała po moich
> słowach :-)))))

Nie mam Asusa, ani Chifteca, ani 2GB ramu z bardzo prostego powodu. Nie
jestem wrogiem swoich pieniędzy :) Nic się tak szybko nie dewaluuje jak komp
i kase trzeba wydawać rozsądnie, bo za dwa lata to i tak będzie złom. A już
najgorzej jak ktoś kupi komputer marzeń, składający się wyłącznie z topowych
elementów za abstrakcyjne pieniądze a tu kicha. Maszynka wali numery, a
przecież w gazecie napisali że że to najlepsze szpeja. To dlaczego
badziewiasty komp kolegi działa bez zarzutu? Wtedy faktycznie może krew
zalać. Mam wrażenie że doświadczyłeś czegoś podobnego na własnej skórze, bo
strasznie się poirytowałeś moim postem który jak nawet sam zauważyłeś był
żartem :)
Pozdrawiam
P.S. Z tą "dolną półką" to też chybiona uwaga. Czy złożysz kompa na Asusie,
czy na ECS-sie jego osiągi będą podobne. Powstaje więc pytanie co jest
lepsze. Szybkie i drogie, czy szybkie i tanie.