problem z kopiowaniem z CD-ROMu...

Autor: julkax (julkaxx_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 11:35:32 MET DST

Witam
po włóżeniu płyty Esperanza do mojego CD-ROMu nie mogę skopiować filmu z
płyty na dysk,wyskakuje mi komunikat:
Dysk nie jest sformatowany
System Windows nie może czytać z tego typu dysku.Dysk może być uszkodzony
lub uzywa formatu niezgodnego z systemem Windows.

Co w takim razie mogę z tym zrobić? Czy to wina cdromu,czy to oznacza że
mam szykować kase na nowy?czy może tego rodzaju płytki nie może
odczytywać(esperanza) ?
aha mam CD-ROM :TOSCHIBA XM 6602B

Pozdrawiam
Jolanta