Problem z płytą główną ECS-u

Autor: Przemysław Górzny (premo3_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 11:17:04 MET DST

Jestem "szczęśliwym" posiadaczem zestawu komputerowego kupionego w TERG-u z
płytą główną P6S5AT.

Mój problem polega na tym, że co jakiś czas (nie jest to zbyt częste, ale
zdarza się od roku) podczas włączania,
lub po resecie kompa dostaję na starcie kompa komunikat:
CMOS/GPNV Checksum bad
i pytanie czy chęc uruchomić setup BIOS-u lub załadować ustawienia
standardowe.

Za 3 dni wychodzi mi gwarancja i chciałbym się dowiedzieć, czy warto to
reklamować, czy wystarczy wymienić baterię na płycie
(porada kumpla). Dodam, że w gwarancji napisali, że jeżeli serwis nie
stwierdzi wady, to poniosę koszty ekspertyzy serwisu. A jeśli
to sama bateria, to mi jej wymiana zajmie o wiele mniej czasu niż serwisowi.

Pozdrawiam
Przemo