Re: Barracuda IV 60 GB - dziwne zachowanie

Autor: Moomin (m00min_at_antyspam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Aug 2003 - 01:09:04 MET DST

w <news:bh5arv$99q$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
Wodzik napisał(a):

> wydaje z siebie dziwny dzwiek GLOSNE KLIK (podobne jak przy
> wlaczeniu i wylaczeniu zasilania)
> wtedy to transfer jest zatrzymywany (dysk jakby sie rozkrecal od
> nowa) i za sek. wszystko wraca do normy.

Nie wiem na pewno czy odnosi się to do twojego dysku, ale parę lat temu
użytkowałem hd Seagate (stary model 8,4GB), który zaczął bzikować
właśnie tak jak twoja Barracuda. Na początku dało się to wytrzymać,
nieprzyjemne było tylko ponowne rozkręcanie talerzy po "kliku".
Niestety z czasem dysk działał wolniej i wolniej, aż w końcu przeszedł
do krainy wiecznych łowów ze wszystkimi moimi danymi. Także regularny
backup proponuję :)

--
MoomiN
"Follow your dreams