jak pogodzic karte staruszke S3 Trio64V+ z Samsungiem SyncMasterem 152T???

Autor: Solos (solos[nie.lubie.spamu)
Data: Sun 10 Aug 2003 - 16:55:37 MET DST

 mam problem. karta graficzna S3 Trio64V+, system operacyjny win95.
zakupilem monitor LCD Samsung SyncMaster 152T. podlaczylem monitor do kompa
i win95 uruchomil sie, zmienilem jednak wczesniej rozdzielczosc na 1024x768.
komp uruchomil sie (widac bylo logo poczatkowe win95 lecz po pokazaniu sie
pulpitu obraz zniknal i wyswietlilo sie okno z informacja wyswietlana przez
monitor "Video mode not supported". podlaczylem wiec stary monitor CRT zeby
zobaczyc co nie gra. okazalo sie ze owszem jest 1024x768 ale z
czestotliwoscia odswiezania "43Hz Interlaced". zmienilem wiec rozdzielke na
60Hz i bez restartu podlaczylem LCD-ka i bylo ok. byl obraz i wszystko
wydawalo sie w porzadku az do restartu kompa. po kazdym restarcie win95
automatycznie zmienia znowu na 43Hz Interlaced. jak mam zmusic go do
trzymania caly czas ustwaienia 60Hz??? wszelkie zmiany we wlasciwosciach
ekranu daja efekt ale tylko do momentu restartu kompa :(

--- Michał "Solos" Raczko ---
--- GG 3115539 ---