Re: stara plyta a serial ATA

Autor: Jacek Kotlarski (cichy_at_users.pl)
Data: Sun 10 Aug 2003 - 13:17:41 MET DST

Dnia Ndz, 10 Sie 2003 o 09:50 GMT, osobie znanej jako oizo
przyszło do głowy napisać:

> Tylko moze byc z karta kontrolera - poniewaz ona wymaga PCI chyba 2.1 lub
> nawet nowszego - jesli bedziesz miał starsze to karta sama sie przełaczy w
> tryb ATA100.

No właśnie, o to chciałem spytać... czyli można założyć, że nowsze
kontrolery (ATA100/133) będą działały na starych płytach (pod PI)?
Jak sprawdzić wersję PCI? Da się znaleźć to na samym sprzęcie? Czy
trzeba pogooglać?

Pozdrawiam

--
---Jacek-Kotlarski----------------------------------cichy-at-users-pl---