Re: MSI KT4V - problem

Autor: Merlin (merlin0_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Aug 2003 - 11:35:51 MET DST

Użytkownik "Jacek" <student250_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Nowa płyta MSI KT4V po krótkim okresie pracy zawiesza się i po wyłączeniu
> nie można ponownie uruchomić systemu, trzeba odczekać pewien czas. Wygląda
> to na przegrzewanie się jakiegoś elemenu, ewentualnie mało wydajny
zasilacz
> (były próbowane różne). Czy ktoś miał podobne problemy z tą płytą, czy po
> prostu wadliwy egzemplarz.

Nie wiem czy to akurat o ta plyta chodzi ale czy w pudelku nie bylo kawalka
folli z pasta termoprzewodzaca ? Ostatnio skladalem 3 kompy jeden na Solteku
, drugi na MSI wlasnie takiej a trzeci na Asusie i ktoras plyta miala
zalozony wiatrak na czysty chipset !!! Moze to byla akurat ta.

pozdrawiam
Merlin