Re: Podłączanie TV do komputera - problem

Autor: Shadowchaser (shadowchaser_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Aug 2003 - 01:16:56 MET DST

Użytkownik "mk" <!!!!mateusz.kuziora_at_acn.waw.pl!!!!> napisał w wiadomości

> bzdura, gdyby był NTSC, obraz byłby nie do obejrzenia - na karcie jest
> poprostu ustawiony SECAM.

Ty bzdury wypisujesz. Probowalem na trzech telewizorach bez systemu NTSC.
Obraz jest jak najbardziej czytelny tylko czarno-bialy. Po przestawieniu na
PAL obraz jest kolorowy. Nie wiem co ty za telewizor masz. Jak Neptuna, to
bardzo mozliwe, ze masz taki efekt. Na normalnym telewizorze z systemem PAL,
jak puscisz NTSC to obraz jest czarno-bialy. Testowane telewizory, to
Grundig, Philips i starenki Orion.Na kazdym bylo tak jak napisalem.