Re: Czy istnieją dyski AT-BUS -> USB?

Autor: T.M.F. (tfrancuz_at_nospam.mp.pl)
Data: Sun 10 Aug 2003 - 00:11:33 MET DST

> ehhh skad jestes ? czlowieku wiekszosc sklepow takich normalnych
> komputerowych jesli zamrozi w sprzet wiecej jak 50k zl to juz bedzie
> bankrutem po miesiacu gora 2 ... dodatkowo co za interes jest trzymac na
> stanie sprzet ktory jest drogi i malo chodliwy ... rozumiem ze mozna miec

Powiem krotko - a co mnie to obchodzi. Gdybym chcial zostac sprzedawca
to bym sie przejmowal takimi rzeczami i myslal jak ten problem
rozwiazac. Na szczescie jestem kupujacym i moge miec swoje wymagania. A
rzecza sprzedajacego jest im sprostac. Tak to mniej wiecej wyglada w
cywilizowanych krajach.

> pretensje ze nie mozna dostac od razu np obudowy jakiejs za 200-300 zl albo
> zasilka za 90-150zl ... ale zeby robic problem kiedy nie ma w sklepie
> obudowy za 1000zl i zasilki za 800 ???

To sprobuj od reki kupic zasilacz za 200-400zl i obudowe za 600. To nie
jest zbyt wyrafinowany sprzet.

> Kup sobie tak np. monitor LCD -

> to tez nie kupujesz LCD tam gdzie nie mozesz poogladac jak dzialaja ...

No wlasnie, tak samo jest z innymi rzeczami. Dobrze jest zobaczyc towar
zanim sie go kupi. Kupowanie wysylkowo to jak kupowanie kota w worku.

> bo kogo na to stac ? Zaraz napiszesz ze lacza laserowe sa na zachodzie
> dostepne od reki ? Albo te radiowe tez ? Bez problemu mozesz u nas kupic i
> jedne i drugie z dostawa do domu w ciagu 2-3 dni ( i krocej tez sie da)

Po czym stwierdze, ze jednak jedna czesc z druga kiepsko wspolpracuje. I
co? Odesle ?

> Jesli niema na niego zapotrzebowania to po co maja byc w sklepach ?
> Spoleczenstwo nie nalezy do bardzo bogatych to tez nie kupuje klawki za
> 800zl tylko taka za 50-200

No czyli potwierdzasz to co powiedzialem wczesniej, ze sprzet jest, ale
tylko taki dla ubogich. Jak chcesz cos porzadnego/nietypowego to musisz
zamawiac, szukac itd.

--
Every time I try to do something in Windows, I'm reminded why I hate it!!!