Prosze o pomoc -uszkodzenie HDD

Autor: Przemo (przemo1977_at_wp.pl)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 23:44:32 MET DST

Witam
Niedawno nabyłem dysk Seagate 40 MB Barracuda 7200rpm... Kilka miesięcy
chodził idealnie, dziœ po zwyczajowym restarcie komputera wyœwietlił się
komunikat, że prawdopodobnie uszkodzony jest sektor dysku...właczył się
scandisk, program wyszukał 1 błędny sektor na powierzchni dysku. Dysk mam
podzielony na 3 partycje, uszkodzenie to zlokalizowane zostalo w partycji
systemowej. Program scandisk zasugerował, że jest to awaria fizyczna dysku
często powodowana np. awariš zasilania. Nic takiego nie miało miejsca, nie
było burzy, wyadowań, spadków napięcia i nic podobnego. Proszę o radę - czy
1 błędny sektor to jeszcze nic wielkiego i czy jest szansa, że to się nie
będzie rozszerzać?? Czy powinienem razej niezwłocznie udać się do sprzedawcy
póki mam jeszcze gwarancję na HDD i czy w ogóle tego typu uszkodzenia sš
naprawiane i honorowane w ramach gwarancji? Serdecznie dziękuję za pomoc
Przemek