plyta glowna CLAYTON VIA KT133

Autor: lipa (lipa_at_die.pl)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 22:57:10 MET DST

Jestem bardzo slabo obeznany i prosze o pomoc. Mam obudowe w ktorej siedzi
plyta glowna z celeronkie 300 mhz na slot 1 i chce kupic plyte glowna
CLAYTON VIA KT133 wraz z Duronem 700 mhz i tu pada moje pytanie, czy bede
musial wymienic obudowe? wiem ze jesli chcialbym kupic plyte glowna z socket
478 i jakiegos na ta plyte celeronka to musze zmienic obudowe, czy to
prawda? moze ktos ma jakas propozycje jaka plyte glowna kupic i jakiego
procka? mam kasiury na plyte do 250 zl.?