Podłączanie TV do komputera - problem

Autor: Anxiety (anxiety_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 17:38:53 MET DST

Witam Wszystkich!
Przepraszam jeśli NTG i jeśli komuś wyda się zbyt banalne, ale podłączam z
tyłu
telewizora czincz :), a do komputera do tzw. TV-OUT mam przejściówkę z
czincza
na jakiś inny, w każdym razie pasuje. Włączam Audio/Video w TV, i wszystko
cacy,
ale jest czarno białe. Nie wiem o co chodzi. W TV nie da się tego w żaden
sposób
zmienić, a na komputerze nie wiem co trzeba. Proszę o pomoc, przeglądałem
instrukcję
od karty, ale tak jakby mi brakowało jakiegoś elementu softwareowego.
Pozdrawiam
Andrzej S.