PCMCIA w notebooku Toshiby

Autor: grepe (digriz_at_-precz-ze-spamem.host.sk)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 17:08:03 MET DST

Witam.

Nie mam na co dzien do czynienia z notebookami. Ale byl u mnie dzis
znajomy, ktoremu nagle odmowily wspolpracy karty sieciowa PCMCIA w
Toshibie. System - koza ;), tj. WinME. Brak jakichkolwiek konfliktow,
system po przeinstalowaniu. Widoczne sa urzadzenia PCMCIA we
wlsciwosciach systemu, jednak po wlozeniu karty sieciowej (dwie,
sprawdzane na innych notebookach o do tej pory uzywanych na tym) w ogole
jej nie dostrzega. Na diodach kart rowniez nie zapala sie kontrolka.

Czy spotkaliscie sie z czyms podobnym? Co to moze byc? Jakis kontroler
na plycie? Co z tym dalej robic? Sprzecik ma 3 lata, wiec jest po
gwarancji, a siec musi miec automatycznie.

Z gory dzieki na ewentualna podpowiedz,
pozdrawiam

--
Grzes