problem z serial ata na plycie msi kt6 delta

Autor: neo (neo_at_tkdami.net)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 13:55:36 MET DST

czesc wszystkim mam problem z serial ata na plycie msi kt6 delta a
mianowicie z instalacja xp+sp1.Mam dysk 120 gb seagate na serial ata i w xp
musze naciskac f6 wsadzic dyskietke ze sterownikami do serialu ata wsadzam
on tam cos doczytuje instaluje i wczasie instalacji mowi ze ma te sterowniki
nie podpisane cyfrowo i ze certyfikatu nie posiadaja i moga wystapic bledy
ale instaluje dalej jeszcze ze 2 rzy takie ostrzezenie i na koniec kiedy juz
jest koniec instalki prawie sie xp laduje i w tym momencie pada xp czarny
ekran albo blue screen z napisikami bledow itp
Blagam pomozcie mi sie z tym uporac bo mnie juz krew zalewa...
Z gory dziekuje