pad zasilacza

Autor: arkos (arkos_at_interia.pl)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 13:30:25 MET DST

witam

 padl mi zasilacz i niby uszkodzil nagrywarke, sprawdzilem
ja u kolegi i okazalo sie ze dziala dobrze...

przynosze do domciu i nic...

moja plyta glowna wykrywa dyski na obu zlaczach IDE, ale gdy podlacze swoja
nagrywarke nic nie chce wykryc.

pozyczylem od sasiada cdrom i w biosei go wykryl w xp tez ale nie widzi
zadnej plytki

jak sprawdzic czy kontroler ide jest ok??

co moze byc nie tak???

w biosie ladowalem optymalne ustawienia - bez rezultatu
resetowalem bios - tez bez rezultatu

zmienialem zworki przy cdromie i tez nic.

co sie moglo uszkodzic i jak to sprawdzic?

moj sprzet to: Duron 1GHz, plyta ECSk7s5a,cdrw-AOpen-2440,128DDR...

na cdromie jest tez zwora prawdopodobnie do zmiany trybu pracy , dma , pio i
jeszcze cos , na jednej z pozycji wykrywa moj cdek jako: "0.98 RICOH MMP3UH
Firmware Loader2"

prosze Was o pomoc

pozdrawiam
Arko