Omnibook - pytanie do serwisantów

Autor: Michał M. Lechański (michal_at_doriath.homeip.net)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 12:33:01 MET DST

Witam, przepraszam za "serwisantów" ale nie znalazłem innego krótkiego
słowa na "pracownika punktu serwisowego" :-)
Mam pytanie czy jest jakaś szansa na znalezienie pokrywy z wyświetlaczem
13,3" (albo 13.1" nie pamiętam) do Omnibooka XE2 (wersja DD)? W wielu
miejscach słyszałem, że od czasu połączenia HP i Compaqa praktycznie
nie ma możliwości sprowadzenia części do starego sprzętu :-( Może więc
ktoś słyszał/wie o padniętym Omnibooku ze sprawnym wyświetlaczem?
Problem polega na tym, że mój ma wyświetlacz 12" i do tego ostatnio
zaczął fixować i wyświetlać pionową linię o długości ok połowy
wysokości ekranu - wysoce irytujące...
Więc pomyślałem sobie że przy okazji może udałoby się powiększyć
wyświetlacz - sprawdziłem, bóry dzięki za yły produkowane z oboma (12"
i 13.3") poza tym wszystko to samo (karta, płyta itp...)
I drugie pytanie ile takie cudo mogłoby kosztować (chodzi mi o rząd
wielkości), czy przypadkiem nie wyszłoby to w cenie nowego notbooka?
Z góry dzięki za jakieś sugestie...

--
Mis'