Re: amd 2600+ problem z temperatura....

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 12:32:13 MET DST

In news:bh2hkt$mjp$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
Robert typed:
> Witam,
> zlozylem sobie kompueter i mam maly problem, w obudowie jest tylko
> jeden wentylator w zasilaczu i mam nastepujace objawy, w biosie
> temperatura przy starcie systemu okolo 41'C na procesorze i w
> obudowie, ale juz po wystartowaniu systemu w oprogramowaniu
> dostarczonym przez producenta plyty glownej MSI pokazuje okolo 30'C
> na proesorze i od 40-50 w obudowie. Ktore wskazanie jest prawidlowe?
> mam tez kolejny problem temperatura w obudowie wzrasta do jakis 50'C
> i juz kilka razy komputer mi sie wylaczyl, czy to wina wysokiej
> [...]

ja bym sie zbytnio nie przejmowal takimi temp bo nie sa zbyt wysokie. jesli
juz chcesz montowac dodatkowy wentyl to polecam zrobic dziure z boku obudowy
na wysokosci proca i zamontowac w niej wentyl 80X80mm. tak to wyglada u
mnie:
http://www.trzmiel.neostrada.pl/bok.jpg
ewentualnie dysk twardy mozna polozyc na dnie obudowy (np na gabeczce co go
dodatkowo wyciszy), a z przodu obudowy umiescic wentyl ktory bedzie dmuchal
na niego powietrzem z zewnatrz obudowy.

pzdr.
trzmiel