Re: Czy monitor na śmietnik czy walczyć jeszcze?

Autor: xenofex (xenofex_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 12:06:51 MET DST

> - w dosie obraz wygląda normalnie
> - ekran podczas wgrywania Windows wyglada normalnie, plama pojawia sie
> dopiero w samym windowsie
> - przy rozjaśnianiu czarna plama jeszcze się powiększa
> - przy zmianie rozdzielczosci na mniejsza powieksza sie baaardzo
> - regulacja monitora nic nie daje
> - testowłem na innym kompie i jest to samo
>
> Doradzi ktoś czy warto toto nosić do naprawy?

Milem podobny problem. Tez stalo sie to nagle. Jednak po pewnym czasie
uzytkowania go dalej cos strzelilo w monitorze - prawdopodobnie kondensator
nie wytrzymal napiecia :). A co najleprze obraz w winowsie sie poprawil
jednak popsul sie w dosie podczas uruchamiania komputera :). Niestety moj
monitor byl juz po gwarancji wiec jedz czym predzej do serwisu.