Asus A7N8X i dwukanałowa obsługa DDR ?

Autor: Marek (fubg4h_at_cbpmgn.tnmrgn.cy[attn-use_rot13_to_decode)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 11:34:28 MET DST

Podobno aby korzystać z twinbank'u trzeba koniecznie
instalować dwa moduły pamięci w określonych slotach.
Gdzieś o tym czytałem ale nie jestem pewien, sprzedawca
w rozmowie telefon. zaklina się, że z jednym modułem
DDR, też uzyskujemy dwukanałową pracę pamięci.
Może ktoś z szanownych grupowiczów ma księgę od tej
płyty i mógłby podrzucić poprawną informację na ten temat.

dziękuję
Marek