Drukarka,zaschnieta głowica

Autor: Adrian Mielczarek (mi.adrian_at_interia.pl)
Data: Sat 09 Aug 2003 - 11:27:06 MET DST

Witam !

W potrzebnym momencie zabraklo mi żółtego tuszu w mojej drukarce(hp 845c).
Musiałem poczekac tydzien na przypływ gotówki i zaniosłem do serwisu
kardridz. Tam mi go napełnili nie sprawdzając czy wszystko działa.Po
zaniesieniu do domu okazalo sie że nie chce drukować w kolorze zoltym.Po
ponownej wizycie w serwisie kazali mi przemyc glowice spirytusem,nie
dziala. Co robić ?

Pozdrawiam i z góry dziekuje.

Adrian Mielczarek