Re: Word 2002

Autor: Kuba (phukuba_at_piotrkow.home.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 22:43:04 MET DST

> Jak legalne, to dzwon do Microsoftu. Nie twierdze, ze pomoc na usenecie
> mozna uzyskac jedynie posiadajac pirata, ale co tam, zaplaciles, niech
> ci pomoga. W koncu sam wiesz ile wydales pieniedzy.
> A tak ze swojej strony, to moze najpiew sprobuj zaktualizowac Windows'a,
> a dopiero pozniej instaluj Office.
> Pozdrowienia
> Mateusz

Mam Windows 98SE - nie ma bardziej aktualnej wersji tego systemu.
Infolinia 0-800 itd. obsługuje tylko klijentów korporacyjnych,
co wiecej, powiedziano mi, że tylko w przypadku wersji BOX...
Jezeli OEM to mam się zgłosić do "producenta" komputera.
Producent (oczywiście - jak 98% sprzętu w Polsce ) składał komputer.
Ponadto miesiąc temu zamknął interes i wyjechał za granicę...
W specyfikacji instalacji Word 2002 jest możliwość zainstalowania go na
win98,
bez żadnych dodatkowych wymogów.
ponadto sytuacja jest o tyle komiczna, że komputer ten został kupiony z
myślą o tym,
by był w 100% legalny - i jest legalny, tylko, że nie działa...

Kuba