Re: ile za odzyskanie danych?

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 19:41:33 MET DST

> standardowe formatowanie to jest formatowanie trybu high level

he:)

zamiast sypac teoria zobaczyl bys co sie dzieje po wpisaniu "format c:"
A wiec moze ja tobie wytlumacze co sie dzieje. Nastepuje zamazanie FAT'u i
nic poza tym. Jest wykonywany test powierzchni dysku. Jezeli sa jakies bledy
wtedy komp je zaznacza i koniec ...

Jezeli chcesz cokolwiek zamazac to musisz dopisac "/u"

> dlaczego odesłałem do laboratorium? - po kilkukrotnym formatowaniu (nawet
> low level) są wstanie przywrócić dane / mają sprzęt do analizy poziomu
> namagnesowania i szybkości przemagnesowania. A po zwykłym high format ja
nie
> spotkałem softu do odzysku.

za duzo czytasz ...

> a jeśli cieszysz się z formatu typu quick to wiedz - że nie uchronisz się
od
> następstw po kontroli legalności (wpadają, wyłączają kompy, proszą o
> licencje, zabierają dyski i dopiero zaczynają rozmawiać oczymkolwiek)

no tutaj to twoja fantazja za daleko poleciala ...