Re: jaka karta grafiki do 2d/3d/cad?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 17:56:31 MET DST

perszing wrote:
> Przykro mi to mowic, ale jestes strasznie zacofany.
> Stabilne.........ROTFL^2

Twoje wypowiedzi sa zacofane.

> Zobacz odpowiedzi na posty :
>
> 1. "Radeon 9000 Pro -dziwne zwieszki obrazu "- 7 sierpnia, 15:26
> 2. "Radeon 9600 pro i catalyst 3.6" - 7 sierpnia , 12:43
> 3. itd itd...

Temat wraca jak boomerang, kiedys byla dyskusja czy abit to najgorsza
marka - wiekszosc postow w pewnym okresie dotyczyla mutacji abita na bx, ale
jak wiadomo plyty byly ok, wada byla ich popularnosc - wiele osob je miala -
czyli byla o wiele wieksza szansa zeby miec problem z abitem niz np. drogim
asusem. Wypowiadasz sie na temat karty ktorej prawdopodobnie nie miales
nawet w rekach, mowisz ze sterowniki sa zle bo takie sa (przyklady?), co
jest _bardzo_ trafnym argumentem. Nie wspominam tez ze z amd jest podobnie -
ktos ma z czyms problem to temat postu zaczyna sie od "amd i program xxx =
zwis".

Jeszcze ciekawsze spostrzezenia ludzi z grupy: "Kingstony prawie zawsze sa
uszkodzone", "GF Ti 4200 i pasy na ekranie", "asus cusl2 - problem z AGP " -
czyli kingtony, asusy i _kazdy_ gf4ti to smiecie? Nie mowiac ze na niusach
na benchmarku pare wiarygodnych osob ktore sa posiadaczami gf fx 5900
zauwazylo ze obraz sobie 'mruga'. Chcialem tez zwrocic uwage na rozrzut jaki
ma oswiadczenie "problem z radeonem", radeon to nie marka kart - a jak
wiadomo producenci tez sa lepsi i gorsi vide gf4mx - obecnie wiekszosc
sprzedawanych tych kart to doslownie smiecie - wiec cala nvidia jest taka?
gf4 przed kastracja magistrali byl jescze sensowny.

Zaczynajac bardziej konkretna dyskusje, o jakich problemach slyszales,
obecnie nie ma problemow z 3dsmax5, maya5, lw7.5, cd4d (podobno tez sam nie
sprawdzalem), 2d raczej musi chodzic, z cadami tez powinno byc ok. Jeszcze
trzeba uwzglednic jakosc obrazu, a na starszych nv bedzie problem z dobrym
obrazem w 1280x1024_at_100Hz :/ ...

--
-=| Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl |=-