Re: KOMPUTER DO ZASTOSOWAN BIUROWYCH..zobacz.. help me

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 15:49:54 MET DST

Daniel Rychcik <muflon_at_ultra60.mat.uni.torun.pl> wrote in

> A ja się zgadzam - nie co do formy (to o dawaniu dupy :-) ale co do
> treści jak najbardziej. Gdybym miał sekretarkę (hehe:) to też by u
> mnie nie popracowała po stwierdzaniu, że "za wolno się komp
> uruchamia".

Za stwierdzenie że komputer "za wolno się uruchamia" wywalił byś kobietę z
pracy? To chyba w krótkim czasie nikt by u Ciebie nie pracował:-)

> Przy takim procesorze? Wystarczy 512MB pamięci. A PDFy po kilka
> megabajtów to otwierałem na Cel300/96MB i śmigało :)

Oczywiście że na takim komputerze PDFy się spokojnie otwierają. Ale jak już
na przykład zaczniesz przeglądać taki na przykład kilku megabajtowy
dokument przesuwając suwakiem to zauważysz różnicę pomiędzy szybkim
komputerem a wolnym. Oglądać PDFy da się też na 486 tylko że w każdym
przypadku komfort pracy jest zupełnie inny.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,