Re: Co myslicie o S3 Virage 3D?

Autor: "
Data: Fri 08 Aug 2003 - 15:30:21 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu kovolski naskrobał(-a):

> To zaspokoi twoje potrzeby...wyceniam na około 30 zł-50 zł..

> Ponoc
> prostych
> sie
> po

Witam Cie

Moze i to voodoo bylo by ok ale jednak to nie to :)
duzo gier mialo problemy z uruchomieniem sie na
VooDoo RUSH te z 3DFxa i inne ale karta nawet dobra :)

jednak ja bym sie zastanowil nad ATI
ATI RAGE 8MB lub Rage Pro 8MB na PCI
Ja sobie cos takiego kupilem na gieldzie za 30 zl
Ati Rage Pro 8MB +TV out na AGP
wladowalem do kompa Athlona 1700_at_2400 i bardzo szybko gry pomykaly
(jest to karta rezerwowa za te kase idealna i na TV outa :) )

Jak nie Ati to moze Voodoo Banshee 8MB lub Voodoo 3 1000 8 MB tez fajna karta
wszystkie powinne sie zamknac w przedziale do 40-45 zl

a i na przyszlosc juz lepsze niz Rush

Tynio

Pozdrawiam