opinia notebook toshiba

Autor: marco (marco.w_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 13:49:58 MET DST

Witam
Planuję zakup notebooka za ok. 5000 zł. Początkowo myslałem o jakiejś Actinie
lub Adaxie ale po przeczytaniu opinii na liście zmieniłem zdanie. Większość
użytkowników pozytywnie wyraża sie o Toshibie. Proszę więc o opinię czy warto
dołożyć jeszcze 1000 zł i kupić model A10-S203 (Celeron 2.2MHz, 256 MB RAM,
30 GB HDD, Combo, 15", ...).
Do tej pory uzywałem Compaq Armada 110 i niestety padł po dwóch latach (płyta
główna, naprawa ok. 2700 zł więc dlatego raczej nowy notebook). Komputer jest
mi potrzebny do zgrywania danych z instrumentów geodezyjnych i późniejszych
obliczeń, dlatego dość ważna jest niezawodność (dane w większości przypadków
nie odtworzenia a mniej szybkość procesora.
I jeszcze jedno pytanie, widzę że praktycznie nie ma juz w notebookach gniazd
RS-232 a moje instrumenty mają tylko taką możliwość podłączenia. Jak wygląda
sprawa z przejściówkami RS->USB, czy chodzi to bez zastrzeżeń.
Dziękuje i pozdrawiam
Marco