Re: Problem z HDD (?)

Autor: Paweł Gałšzka (Pawel.Galazka_at_nospam.zeksa.koszalin.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 11:34:14 MET DST

> Od pewnego czasu mam problemy z komputerem
> i nie bardzo wiem do czego je przypisac.
> Czy to:
> - dysk pada - IBM 10 GB, NTFS (4,5 roku),
> - plyta - ABIT BH6 (4,5 roku),
> - system (w2k SP4)
> - moze jakas tasma czy cos innego ...
>
> Zaczelo sie ze pewnego ranka po wlaczeniu komputera
> zobaczylem na ekranie napis z biosu, ze dysku nie ma.
> Dalem szukanie dysku, nie znalazlo. Wyciaglem, odpielem,
> przelozylem na miejsce drugiego dysku, ruszylo.
> Przelozylem na stare miejsce i ruszylo OK.
>
> Za jakies 2 tygodnie przy wlaczeniu komputera`
> [...]
Prawdopodobnie masz IBM ze słynnej fabryki na Węgrzech - notabene z tego
powodu wstrzymano tam produkcję dysków.
Niestety - archiwizuj co się da i myœl juz dziœ o wymianie go na nowy u mnie
z 12 kupionych do dnia dzisiejszego nie został ani jeden.
Częœć "wystrzeliła" jeszcze na gwarancji , częœć po. Od tej pory trzymam się
z daleka od tej marki ........