Re: Problem z A4-Tech Optima

Autor: jazdzig (jazdziosg_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 11:17:26 MET DST

janusz1313 wrote:
: Witam.
: Kupiłem jakiś czas temu tą klawiaturke wraz z myszą optyczna
: (radiowe), no i zauważyłem że baterie
: w myszce (2 szt R6) jakoś bardzo szybko się rozładowują..

Ja mam myszkę i klawiaturę tej samej firmy, ale moja myszka ma akumulatorki
ładowane z USB. Myszka powinna się wyłączać, gdy nie jest używana przez ok 5
minut. Sprawdź, czy wygasa ci laser w myszce i po jakim czasie. Jeżeli nie
wygasa najpóźniej po 5 minutach, to myszka moim zdaniem nadaje się do
wymiany.

--
Pozdrawiam
jazdzig