ktora plyta pod p4 asus czy abit?

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 09:48:32 MET DST

Witam,

Powoli przymierzam sie do modernizacji kompa. Procesor bedzie pewnie 2.4 lub 2.6 ale nie wiem ktora
plyte wybrac. Zastanawiam sie nad Abit IC7 na i875P lub Asus P4P800 na i865PE. Plyty sa w sumie
zblizone cenowo - Abit 620,- (Action), Asus 529,- (ProLine). Mam sentyment do Asusa ale jesli za
niecale 100,- moge miec lepsza plyte to sentyment chyba minie. Z drugiej strony mam mala awersje do
abitow bo mialem sporo problemow, kilka plyt musialem reklamowac, jedna kupilem (Action) calkowicie
padnieta. Tak wiec zwracam sie z prosba o sugestie, ktora plyte wybrac. Zalezy mi najbardziej na
wydajnoci, stabilnosci przy podkrecaniu oraz na jakosci podzespolow (k. muz, kontrolery itd.). I
jeszcze jedno pytanie odnosnie okresu gwarancji, nie wiecie czemu ProLine daje tylko 12 miesiecy
gwarancji na plyty asusa? Komputronik daje 36 na te same plyty.

pozdrawiam
Artur