Re: Obudowa z wyświetlaczem LCD... jak to ugryzc?

Autor: Neutrino (ceo_at_op.pl)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 01:02:50 MET DST

Witam!

OK. Juz sobie poradzilem :D
Probowalem isc za glosem intuicji i podlaczyc do wyswietlacza zasilanie +5V
i mase z zasilacza (z jednej z wtycznek napedow). Zauwazywszy jednak dymek
idacy z opornika i brak efektu na wyswietlaczu LED (aczkolwiek dioda po
odwroceniu katody z anoda dzialala ;-) postanowilem zamienic je miejscami.
Kiedy to takze spowodowalo dymienie ze strony opornika uznalem, iz potrzebne
mi jest alternatywne zrodlo zasilania z mniejszym pradem. Za zrodlo wybralem
dwa piny +5V, -5V oznaczone jako "GREEN LED". jakoze byly niewykorzystane, a
okazaly sie byc caly czas wlaczone, totez spisuje sie doskonale :-)
Wprawdzie w ukladzie braklo zasilania na rozjasnienie diody "Turbo", dlatego
tez bylem zmuszony odpiac ja od plytki wyswietlacza i podlaczyc bezposrednio
do plyty do pinow "TURBO LED". No i teraz juz jest wszystko ok :-)

PS. Dzieki za przeslana rozpiske ulozenia zworek do wyswietlacza, ale ja mam
inny model (6K-403) i metoda prob i bledow wypracowalem swoja wlasna
rozpiske. Jakby ktos byl zainteresowany moge podeslac :P

Nie mniej jednak bardzo dziekuje za pomoc,
Pozdrawiam,
Neutrino.