Re: Uszkodzony (zablokowany) dysk twardy

Autor: Kosh (kosh_at_no-spam!.wp.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 22:24:16 MET DST

"elfis" napisal(la) dnia 2003-08-05 16:39, te oto slowa:

<cut />
> Jaka jest szansa, że wymiana elektroniki pomoże.

Haslo nie jest zapisywane w pamieci, tylko na nosniku (wymiana
elektroniki raczej nie pomoze).

> Podobno jest sposób na ominięcie całego systemu zabezpieczeń, ale znają
> go... jego twórcy. Jeden z nich, z którym się kontaktowałem nie zaprzeczał,
> ale na prośbę o pomoc odmówił dalszej współpracy.

Sa jakies metody brutal-force ... (robi to np. firma Ultratec).

--
Best regards, Kosh                      kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest na to, by szukac prawdy, a nie by ja posiadac"