Re: ile za odzyskanie danych?

Autor: axekb (NOxSPAM.axekb_at_hoga.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 22:36:04 MET DST

> mam pytanie ile policzyć człowiekowi za odzyskanie danych ze sformatownego
> dysku twardego? Proszę o przykładowe ceny po ile coś takiego "chodzi".

nie wiem ile!!! - potrzebne laboratorium.

dla zwykłego peceta nie widziałem softu potrafiącego odzyskać dane z dysku
sformatowanego (chyba że format z unformat opcjami)

co innego utrata danych - co innego utrata danych przez sformatowanie - co
innego padnięta elektronika na dysku - co innego ... itd.

pozdrowienia