Re: Jaki monitor????? - doradcie coś !!!!

Autor: Jaro735 (jaro735_at_op.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 16:14:05 MET DST

"SM" <_nospam_sebolcs_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Hmmm monitor 20 cali Step na bebechach Sonego serii GDM. Nie narzekam na
> jakość poważnie, stałem przed dylematem - matrox, czy ATI, nie żałuję
> wyboru. Brakuje mi tylko ustawiania co 1 Hz, ale może zapuszczę
PowerStripa?

Nie znam firmy Step, ale widze , że drogie monitory robi.. Coś jak CTX (też
elektronika Sony i kineskopy - Sony / Hitachi)

A karta - co wybrałęś, bo nie zrozumiałem??? Jaki model??

Do CAD CAM to chyba Matrox........??

Na Zachodzie wszyscy polecają 3D Labs WildCAT i NVidia Quadro - ale jak
zobaczyłem ceny w Polsce (10-18 tysiecy złotych) to
mi kopara opadła :)