Re: Niecodzienny problem z klawiatura.

Autor: Jacek Kotlarski (cichy_at_users.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 18:08:58 MET DST

Dnia Czw, 07 Sie 2003 o 12:32 GMT, osobie znanej jako Madziak
przyszło do głowy napisać:
> Jest sobie tania klawiatura media-tech 133g, która nijak nie chce
> współpracować ze starym, wysłużonym Compaqiem 486DX. PC wiesza się
> zaraz na starcie, kiedy sprawdza klawiaturę i pokazuje znany
> komunikat press F1 lub F10.
> Ma ktoś jakiś pomysł jak ten problem rozwiązać i w czym może tkwić
> problem.

Spóbuj wymienić klawiaturę.
Widziałem już coś takiego i nic nie dało się zrobić. By było śmieszniej
komputer czasem się uruchamiał... sporo czasu zachodziliśmy w głowę co
jest nie tak. Klawiatura (Turbo-Media) z innym komputerem działa bez
problemu do dziś.

--
---Jacek-Kotlarski----------------------------------cichy-at-users-pl---
To najwyraźniej jest budżet. Jest w nim mnóstwo liczb.