Re: AMD vs Intel ?

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 17:10:45 MET DST

Dnia Thu, 7 Aug 2003 10:18:33 +0200, "Marco" <notrue_at_interia.pl>
napisał(a):

>Użytkownik "Proximm" <proximmUSUN_at_interia.pl> napisał w wiadomości

>Twoja firma zajmuje się składaniem komputerów i do tej pory nie wiecie,
>że niestablność AMD to mit jakich mało?
Tak, zajmuje sie, ale z naszej firmy wychodza maksymalnie 3 komputery
na tydzien. Zajmujemy sie glownie obsluga firm - czyli od kasy
fiskalnej, poprzez sieci komputerowe, oprogramowanie dla roznych firm,
po pisanie aplikacji.

>Dziękuję za takich fachowców. Mój komputer chodzi bez nawet jednego
>zawieszenia od pół roku. Wcześniej miałem płytę ECS i miałem zwiechę za
>zwiechą. Po wymianie samej płyty głównej na Gigabyte (procesor ten sam)
>problemy ustały. I kogo byś tu obwinił? Firmę ADM jak zwykle czy może
>według Ciebie bezproblemową płytę ECS. Takich przypadków jak mój jest
>mnóstwo, o czym przekonałem się studiując tą grupę.

Ok, zobaczylem, uwierzylem. Sprobuje jeszcze detonatorow starszych dla
karty graficznej i nowszego biosu dla ecs.
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"