GF Ti 4200 i pasy na ekranie (dlugie)

Autor: Marian M. (marianm_at_space.pl.invalid)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 16:56:59 MET DST

czesc,

Kupilem nowa karte MSI GF Ti 4200 64MB OEM i mam problem :(
W pececie (Celeron 1GHz Tualatin, plyta blizej nieokreslona na intelu
815ep) do tej pory pracowal GF2 Ti Winfasta, nowy MSI mial ja zastapic.
Odinstalowalem sterowniki, zamienilem karty. System (WinXP Pro)
uruchomil sie, wykryl nowe urzadzenie, zainstalowalem nowe Detonatory,
ustawilem rozdzielczosc, odswiezanie. Pogralem troche w GTA3, system
dzialal ok. Po wylaczeniu i wlaczeniu komputera juz w momencie
przeliczania pamieci RAM przez BIOS na ekranie sa pionowe, biale pasy,
system laduje sie w rozdzielczosci 640x480 i 4-bitowej palecie kolorow,
na pulpicie nadal sa te pasy...
Na forum sajtu Tweak.pl znalazlem posty o podobnej tresci, ale bez
rozwiazania. Padaly tam podejzenia na uszkodzona pamiec karty lub zbyt
slaby zasilacz. Zasilacz mam ok - Chieftec 360W, wiec moze to ta
pamiec... Zresetowalem ustawienia biosu na plycie, bez zmian...
Aktualnie nie mam mozliwosci przetestowania nowej karty w innym
komputerze, dopiero w poniedzialek...
Wrocilem do GF2Ti, GF4 lezy w szufladzie...
Czy ktos spotkal sie z podobnym problemem?

--
pozdrawiam,
marian