Re: do użytkowników LCD 15

Autor: Tomek S (toms151_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 14:43:01 MET DST

Tomasz Jurgielewicz <tom_m_at_lpa.a3.pl> napisał(a):
> Żadna z tych przypadłości nie istnieje w odpowiednio dobrym monitorze.
> Moje prywatne zdanie jest takie: daj 2-2,3 tys zł za porządną 17'tkę LCD
> i będziesz zadowolony. Ręczę że nie zauwazysz ani smużenia przy
> całkowitym czasie reakcji 16 ms, ani zmian koloru przy zmianie kąta
> widzialnego, ani nieostrych liter. Jak masz zaoszczędzić i wydać 1-1,3
> tys to lepiej spożytkuj to na niezły 19" CRT. 15'tki LCD to wymierający
> gatunek. Jest duży nacisk firm na promocję 17-tek i pomimo istnienia
> naprawdę dobrych 15-tek (np NEC 1560NX) to odstają one o klasę w dół od
> [...]

Masz oczywiście rację. Na codzień pracuję na 17" Dell 1702FP. Zero smużenia!!
Obraz doskonały. Nie wnikałem w jego parametry ale napewno dla mnie są
wystarczające. Niestety kosztuje dobrze ponad 2 tys. Do domu prywatnie
stwierdziłem że jestem w stanie dać max 1400 za 15" ale liczyłem że będę mógł
mieć porównywalne parametry pracy. Widzę więc że będę musiał jeszcze poczekać
i na razie znaleźc miejsce na stoliku na "wielką" 17 CRT.

Pozdrawiam
Tomek