Re: użytkownicy FX5200 ...

Autor: adam (adam_at_no-address.com)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 13:06:09 MET DST

Użytkownik <george_at_ssk.pl> napisał

> I nie wiem po co te złośliwości ... :)
> Rzeczywiście .. nie jest taka droga bo jakieś 360 PLN ale bez przesady
znowu.
> Chodzi mi o to, że W Americas Army mam na niej w 800x600 i low detail
15-17 fps
> gdy na przedpotopowej GF2 MX200 20 - 22 fps.
> I weź tu bądź mądry i kup "nową" kartę, która "napewno" będzie
> lepsza do starej.

Nie jest tak zle. Za mniejsze pieniadze mozna zrobic to nieco lepiej, a na
pewno wejsc w 128bit. Za 345 zlotych kupilem PROLINK GF FX 5200 128MB
ULTIMATE TV/DVI, taka jak tu i u tego goscia
Mialem przedtem Asusa V7100 GF2MX400, jakos tak sie ostal przy zmianie
reszty sprzetu na Asus P4B533, P4 2.4 GHz i 256DDR 2100 : ). Jedyne w co
gram to RTCWolfenstein, Swat3 i ostatnio Rainbow6 Raven Shield. Przy tej
ostatniej grafika dusila sie wyraznie, gra ustawiala sie optymalnie ale nie
bylo zbyt dobrze.
Po zmianie na 5200 gra dostala kopa (w ustawieniach wszedzie max detail @
800 x 600) i nie przycina sie na rozleglych planach. Po przeczytaniu twojego
pierwszego postu wlosy troche mi sie zjezyly bo myslalem, ze zalicze wtope
ale tak sie nie stalo.
Raven Shield jest dosc wymagajace, owszem mogloby byc jeszcze lepiej ale ten
Prolink to moim zdaniem dobry, optymalny w relacji kasa/wydajnosc low end.
Dodatkowo faktem jest tez ze chodzi narazie na x4 i te 256 RAM to tez nie za
super.

Szybkosc i jakosc obrazu na duzy plus. Nie pytaj tylko ile wyciaga na
3dmarkach itp bo mnie to nie interesuje i nie chce mi sie sprawdzac - ma po
prostu sprawnie dzialac : ).
Stery sa najaktualniejsze (z wczoraj) Nvidia. DirectX chyba 9 albo 8.1.

adam