Re: drukarka iglowa w dosie, pomocy

Autor: Wojciech Krolik (wojk_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 12:31:16 MET DST

W Subiekcie masz w ustawieniach opcje wydruk - drukarka laserowa badz
iglowa
Wybierz oczywiscie iglowa
Gdy program zapyta cie o emulacje - wybierz epson LQ (sterowniki poczawszy
od lq400 do lq850 sa w miare zamienne <dla nizszych rozdzielczosci
drukowania, np. 120x180>)
Jesli w pc masz tylko jeden port lpt - nie musisz ustawiac portu dla
drukarki. Jesli masz wiecej, dowiedz sie na ktorym porcie "siedzi"
iglowka i takze wprowadz to ustawienie do opcji wydruk.

To tyle.

Wojtek