Re: [OT] Nagrywarka DVD+/-R - jaka wybór

Autor: Getm (getm_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Aug 2003 - 10:48:31 MET DST

> Witam zastanawiam się nad wyborem nargywarki DVD COMBOz poniższych modeli
:
> Teac DVD+/-RW DV-W50DK Retail Kit z oprogramowaniem - 1015zł
> Pioneer DVD+/-RW DVR-106 D OEM - bez obrogramowania - 1050zł
> Nec DVD+/-RW Multispin x4 ND-1300 BOX z oprogramowniem - 1100zł
> jaki i dlaczego ?

Nie odpowiem Ci jaki, przypuszczam nawet że żaden nie jest idealny...
Największą renomę ma Teac, wg testów Pioneer ma najlepszą korekcję, a Nec
najszybciej czyta nagrane DVD. Ja kupiłem Nec'a jakiś miesiąc temu. W praniu
wyszła jeszcze jedna zaleta. Okazało się że nie da się nagrywać na
niektórych DVD-R. Poszperałem na googlach i okazało się że jakiś koleś sam
modyfikuje firmware do tego napędu tak, żeby pozwalał zapisywać na
wszystkich rodzajach nośników. Można mu nawet podesłać info o płytce i dla
Ciebie zrobi firmware.
A ogolnie nagrywarka jest ok do domowych zastosowan. Cicha, szybka itd.

Getm